Semangkuk Mee Sedaap

December 02, 2015


Hanis Nasuha a.k.a Chua ,
she is the one, no one can replace her in mylife.

Rindu Hanis, dah setahun tak jumpa. sekarang dah masuk sem 4, rasa macam jahat je. yelah sebab dah janji nak keluar tapi tak keluar. sebab aku tak dapat nak cari masa. tapi aku cuba juga sem4 ni InshaAllah.

Hanis roommate masa dekat UiTM jengka dulu.* biarlah aku banyak UiTM pun, UiTM dihatiku*
pastu sem 2 aku pindah Tapah. but, masih teringat lah hanis merajuk sebab lauk tak ada dekat DM lepas dia penat balik. pastu dia menangis. aku bangun buatkan dia mee sedaap. haha

and tak lupa juga kak Jie and Shidah. Diorang kawan kautim aku. Shidah banyak ngigau. "Airrrr Anggurrrrrr" hihi

rindu kawan Jengka, roommates, kawan hoki, kawan KI. 

xoxo,
fanrdh/Ika

You Might Also Like

0 say something :

SOCIAL MEDIA


MUSIC

Total Pageviews