contest : Menang Header daripada Aisyhah Nyais

December 06, 2015

okayyyy, sekarang kita pergi contest.



 Menang Header Daripada Aisyhah Nyais *sila klik untuk korang join*


 hi. sorry aku tengah bosan, lepastu Ecah loncat ke blog aku, ajak join contest dia. so, aku pun memang nak header untuk blog aku yang lagi satu. sebab aku memang pemalas nak buat. *so what?* hahah. harapnya aku menang lah. 




okay, dia kata suruh tag 3 kawan. haha so aku tag lah kawan aku.

2. Leya

done! ;D semoga aku menang. Aamiin  yipppiiiii
xoxo,
fanrdh/ika

You Might Also Like

4 say something :

  1. sggh dr segmen yang sama.. good luck

    ReplyDelete
  2. thanks you @dayah my :D awak juga good luck

    ReplyDelete
  3. Peserta 13 datang bw :D Follower awak yang ke 21 :)

    http://theonlygirl98.blogspot.my/2015/12/menang-header-daripada-aisyhah-nyais.html

    ReplyDelete
  4. haha, saya peserta ke 10 yang tak bertuah

    ReplyDelete

SOCIAL MEDIA


MUSIC

Total Pageviews