Dollys Pinky Review

December 07, 2015

haaa, dengar je ada produk baru keluar cepat-cepat google. elok ke tidak kan produk ni? 
DOLLYS PINKY !! pinky pinky. haha. siapa yang tegar guna produk ni, memang hasilnya berkesan. sangat-sangat pinky. aku sendiri guna produk ni. 

eh? sama ke tak ? mestilah sama. cuba tengok kotak kau dengan kotak aku. sama tak?

gambar encik google

haaa sama tak? jawab lah? sama tak? hehe. aku baru guna produk ni sebulan. alhamduillah ada perubahan. sampai kawan kata aku dah flawless. family aku pun ada tegur. tapi tak lah fully flawless. adalah sikit-sikit jerawat pasir tu. 

tapi parut jerawat dia serius aku tak tipu, memang hilang. lepastu jerawat terus kecut. superb kau. 

apa isi dia? lah tak percaya lagi ke yang kita pakai produk yang sama? 

gambar encik google

see? sama tak? haaa, kan sama tu. isi dia hanya ada tiga :

1.cleanser
2. night cream
3.day cream

paling aku suka ialah night cream dia. sebab tu cepat habis. haha. memang berkesan tau. 

aku ni muka tak lah cantik pun, ala-ala je. ala-ala apa? ala-ala bollywood. haha. 
aku ni, banyak cuba produk. tapi semua tak berhasil. alhamdulillah dengan dollys pinky muka aku dah pulih.

korang semua nak pakai kena consisten *sebulan berturut2* bila dah 3bulan tak ada function baru korang tukar. faham? kadang kulit  ni pun mengada macam tuan nya juga. haha*gelak gedik*

***arahan : JANGAN PAKAI BEDAK LEPAS GUNA DAY CREAM 

sebab kulit tengah mula nak kenal dengan produk ni. so, aku sarankan korang jangan pakai bedak. 

aku pun nak kena beli lah cream night dah nak habis. day cream pun. eh alang-alang beli kotak satu lagi. hehe

untuk membeli : instagram - @dollyspinkyofficial *bagi inst je, bebudak sekarang hebat. semua ada*

opsss, hasil kulit aku? 

*biasa je,  nampak lah kurang dengan sebelum ni, aku asyik nangis jeee*

maaf ye, produk daripada encik google malas nak ambil gambar. haha. tapi gambar memang daripada aku. okaylah, aku pun baru guna. lagi sebulan aku review balik. kot-kot jadi artis bollywood. haha


oh ya, harga. RM69.00 sahaja (tidak termasuk postage) mampu milik. bawah 100. InshaAllah

bye.

xoxo,
fanrdh/ika



You Might Also Like

2 say something :

  1. Ika,nnti akk nk tgok kesan dia yea..mcm best jew Dolly Pinky ni..

    ReplyDelete

SOCIAL MEDIA


MUSIC

Total Pageviews