december 2015

December 02, 2015

assalamualaikum semua,

     hari ni, aku tak ada benda pun nak share, actually tengah rindu rumah, sebab baru lepas cuti sem, jadi homesick menjadi-jadi, asyik nak balik je kerjanya, padahal rumah jauh. Oh ye, belajar mana? belajar apa? emmm, since aku pun baru reblog balik, so semua orang tak tahu lah kan. belajar dekat UiTM Tapah Perak. Diploma in Science (AS120)

     Alhamdulillah dapat duduk kolej lagi sem 4 ni, lagi stau sem je. sem 5 last. which is Tahun depan lah habis. (2016) tak lama, inshaAllah sekejap je. bertahan lah Ikaaaaa.
lepas habis diploma nak buat apa? kerja lah cari duit. tapi nak sambung dekat UPNM. omg, cannot wait. orang kata siapa yang minat boleh la apply, yes aku minat sangat.

    Act, sampai sekarang aku terkilan sebab lepas SPM aku tak Apply sana. aku Apply but kemaskini yang last aku tukar. sedih kan. :'(
december 2015, cliche nya lahai aku punya tajuk, yelah sebab nak habis tahun 2015. gian doh aku dah lama tak menaip, tak edit blog, sekarang aku buat balik. haha.

   banyak benda sem 4 berlaku padahal baru 3hari je mula belajar. biasalah permulaan. em, okay lah kejap lagi Nuha and Iffah nak habis kelas, nak sesiap turun cafe. appaaa??? siapa Iffah and Nuha? bestfriend aku, okay lah nanti aku sambung lah cerita.

   semoga pembaca semua dapat memanfaatkan hari ini, bulan ini, tahun ini dengan sebiak-baiknya sebelum menjelang 1/1/2016.

                                                                                                                             xoxo,
                                                                                                                         FanRdh/Ika

You Might Also Like

0 say something :

SOCIAL MEDIA


MUSIC

Total Pageviews