Family Baru, Alhamdulillah

August 01, 2020

Assalamualaikum pembaca semua. hehe. ingat nak buat entry pasal intern, tapi ter-excited lebih. haha

saya ni, suka gelarkan diri saya dekat laman social as 'kak ika' even kat status whatsapp pun, selalu bahasakan diri 'kak ika' sebab dah terbiasa. tapi, blogger ni, guna nama 'diyy' as alter ego je. so bila dah naik sheikh bila menaip, memang spontan kak ika tu keluar. haha harap semua tak confuse ye ? 😝

okay, berbalik pada tajuk diatas, kak ika excited sangat. dah la harini 1/8/2020 awal bulan kan. ada dua berita baik, first kawan kak ika dah kahwin. tahniah buat shahirah dan suami. rezeki jodoh dia dah datang awal. hehe.

saya? maaf ye, saya ni banyak dikecewakan je. so, relax dulu. 🙊 hehe, saya nak capai cta-cita. ibu minta gelang emas lipan la. mana nak cari woahhh. hahahha 😎 *gurau je*

okay, second berita baik, FAMILY BARU dalam keluarga kami. hehe. kakak saya dapat anak kedua, lelaki lagi. haha. 1/8/2020 0930 actually, kitorang ni ada pangkal nama yang sama. so, anak kakak ni pun ada pangkal nama sama dengan kitorang. anak abang pun ada juga. hehe.




 ni family kecil saya, alhamdulillah.
saya yang pakai tudung cream tu, sebelah saya, ABANG, BINI DIA, KAKAK, LAKI DIA, ADIK SAYA BONGSU.  IBU, ANAK ABANG, ANAK KAKAK, ABAH.

kakak saya, anak sulong. abang, saya yang comel dan adik saya. selang bunga la katakan. perempuan laki perempuan laki.



Alhamdulillah, cucu dah masuk tiga, maaf lah tak ada gambar. sebab baru lahir tadi. hehe

oh, nama dia? hehe nama pangkal kami ni unik. so, nak tahu ke? nanti orang gelak. hehe. nama kami semua abah yang bagi. tapi, cucu2 ni, perjanjian adik beradik sebenarnya. nak anak nama pangkal yang sama. 

so, start kakak saya lah eh. nama dia :

FAN HAFIZAH
FAN HAFIZ
FAN HAFIQAH RODIAH (saya lah yang comel tu)
FAN HAZIM

next, nama cucu pula. 

FAN HASSAN (anak kakak)
FAN IMANI (anak abang)
FAN IBRAHIM (anak kakak yang baru lahir harini) 👶


haha, so ini lah keluarga kecik kak ika yang comel macam shizuka ni heheh😍👪👪
okay lah bye semua. semoga ada berita indah juga buat anda harini. mind to share? silakan komen. hehe. assalamualaikum, kalau dah jawab tu maksudnya sayang haha

sincerely,
ladydiyy

You Might Also Like

3 say something :

  1. Izin promo ya Admin^^

    Bosan gak tau mau ngapain, ayo buruan gabung dengan kami
    minimal deposit dan withdraw nya hanya 15 ribu rupiah ya :D
    Kami Juga Menerima Deposit Via Pulsa x-)
    - Telkomsel
    - GOPAY
    - Link AJA
    - OVO
    - DANA
    segera DAFTAR di WWW.AJOKARTU.COMPANY ....:)

    ReplyDelete

SOCIAL MEDIA


MUSIC

Total Pageviews