masih aktif ber-blog

July 31, 2020



Salam eidiladha buat semua warga blogger yang beragama islam. Alhamdulillah.

assalamualaikum, dah lama tak update blog. sebenarnya, update je tapi, hold. tengok2, last hold tu 2 tahun lepas. haha 😆 lepastu, update juga lah tahun lepas punya.

Btw, saya masih aktif lagi berblog. just cantik-cantikkan blog je. tak update pun blog nya. blogwalking sentiasa. hehe. terima kasih juga buat teman-teman yang lain, sebab buat post tentang tutorial. ada lah saya ambil, dan saya credits kalau dia minta. dan akan komen as feedback di postnya.

sekarang penghujung bulan Julai, dan saya di tahun akhir dgree statistic, so ada lah masa lapang saya. sebab sebelum ni saya fokus dengan belajar. sebelum saya start intern bulan 10 ni. saya memang nak post sesuatu yang bermanfaat dekat blog ni.

saya aktif since 2011 masa tu form 3. tapi, banyak dah delete post. sebab contents macam kelakar haha. tapi, tak apa. hanya saya je yang ingat haha. sampai sekarang masih minat menulis di blog.

next event, saya nak intern, dan saya nak try buat business sikit. business ni dengan partner saya. dia nak kahwin. harapnya, dapat lah bantu sikit sebanyak untuk dia buat kahwin nanti.

macam banyak je nak cakap dekat sini, tak apa-tak apa. ada masa lagi nak update apa. hehe. sebab macam-macam plan nak buat. business la, nak buat vlog la. apa la. alahai. tamak. hahaha

next post saya cerita pasal course degree statistic ( dimana tempat intern yang layak )

okay lah, bye. assalamualaikum. tak jawab dosa, kalau jawab sayang. hehe😋💓

sincerely,
ladydiyy

You Might Also Like

9 say something :

SOCIAL MEDIA


MUSIC

Total Pageviews