senyum dalam tidur

February 19, 2016


okay, tajuk hari ni aku nak gelak sangat. sangat-sangat. tahu tak kenapa? *gelak* aku tadi *gelak lagi* aku tadi petang *gelak lagi* hahhaha kena penampar nanti dengan pembaca nanti. jangn kecam saya. hahah

okay, petang tadi. lepas zohor aku tidur. okay lah, tidur sebab aku terlampau kenyang sangat kut. 

tengok tajuk atas tu. pernah tak korang alami masalah ni? haha aku tidur tau petang tadi, lepastu aku tidur, aku mimpi lah *aku gelak sambil menaip ni* yang aku berada dalam situasi ada sepasang suami isteri ni dah tua tapi bukan dekat malaysia, 

mimpi tu pula dekat london, tapi kat taman dekat londion, pak cik tua ni dia takut sangat nak main gelongsor, lepastu bini dia yang tunggu bawah suruh dia turun. bini dia jerit. 

lepastu aku pula boleh ketawa, aku sedar-sedar, aku rupaya ketawa betul, tapi aku tengah tidur, bila aku bangun nasib roommates aku semua sedang tidur. tapi tak tahu lah yang hujung katil sana. dia nampak ke tak. haha 

okay, aku malu tahap gila. sampai sekarang kau gelak. haha. 

okay guys, jangan lupa dengar lagu zayn malik -pillow talk- lagu ni bermakna juga la. haha ;p 

xoxo,
fanrdh/ika

You Might Also Like

14 say something :

  1. hmmmmm *sama*
    malu. lari tutup muka.
    haha

    adoi

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes kak.. sangat maluuu.. nak nak ada orang yang kejutkan waktu tu. hahhaa

      Delete
  2. Pernah jugak tersengih2 masa tido. Haha. Mimpi punya pasal. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan, gara-gara mimpi tau sebenarnya. haha :p eleh dia mimpi apa lah tu. haha

      Delete
  3. Haha tak sure pernah tidur dalam gelak ke tak . Harap member2 tak rakam la . haha cer usha kat youtube mesti ade tu . haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahhaa, haah kan, nak tengok lah dekat youtube. haha

      Delete
  4. sama laa..hahaha.. mud sy klu baik,sy mmg dapat gelak dlm tidur..hihihi

    ReplyDelete

SOCIAL MEDIA


MUSIC

Total Pageviews