pulang dengan kesedihan, datang dengan harapan

January 03, 2016

assalamualaikum, hari ni hari terakhir di rumah. tak payah nak terakhir sangat dah naik bus pun. haha *update guna phone* hihi. aduhhhh, melleh lah air mata ku bila nak balik tempat belajar *UiTM Tapah Perak* dari johor ke Perak. k. rasa macam nak menangis sebab berjauhan. tapi rasa macam dah nangis. pagi tadi menangis sebab beg. lepastu dalam kereta menangis sebab tak dapat keluarkan isi perut. *paham jelah apa isi perut tu* nak jalan jauh tak kan tak beron kan? haha itu lah menangis. haihh. jangan lah gelak  k sambil tu korang dengar lagu justin bieber love yourself. haha aku tak tahu kenapa akhir akhir ni buat aku suka dengar lagu JB. oh ye, aku akan tengok satu . eh salah, dua cerita anime nanti bila lapang. (One Punch Man &Prince of Tennis) haha. OPM tak pernah tgk. so aku nak tengok. POT aku dah tengok. seoson two je belum lagi. haha emm, k pulang dengan kesedihan, datang dengan harapan. harap aku lebih kuat menempuh ujian ni. aku akan buat yang terbaik. 2sem akhir ni daripada sem lepas. yelah, sem ni aku ambil Fizik. haha . Fizik best k. lagi lagi elektronik, wave, modern Fizik. alahai dah macam semua je aku suka. okay lah guys, bye. DOA KAN AKY, MAAFKAN AKU, AKU AKAN DOAKAN KAU SEMUAAA. In Shaa Allah. 

You Might Also Like

8 say something :

  1. haahahha jgn nangis nangis ye awak.
    hihi stay strong n maybe u should go n luv urself?
    hiks

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, stay strong tahap giga ni. haha omg, saya terkena. okay i will ;)

      Delete
  2. moga dipermudahkan segala urusannya...fight for the best ya!

    ReplyDelete

SOCIAL MEDIA


MUSIC

Total Pageviews